onsdag 29. august 2012

London Calling!

Yes, I'm moving back to London! You see, I've been offered a place at King's College to do my MA in Art History and how can you turn down an offer like that, right?! In about a week I'll be leaving Norway and settle in the worlds best city again. But before this happens there is a lot that needs to be organized and a lot of things to remember. It is a very stressful period, but it is definitely worth it in the end. I would encourage anyone to take a year abroad. I promise you it will be hard and difficult at times, but in the end the only words to describe it will be awesome, fun, exciting, fantastic and so on. You would probably love it as much as I do. I will therefore share some of my London life and experiences with you this time. I hope you enjoy it!

South Bank view





























Oversettelse
Ja, jeg flytter tilbake til London! Jeg har har blitt tilbudt en plass på King's College for å ta Mastergraden min i kunsthistorie, og man kan ikke si nei til et slikt tilbud, ikke sant?! Om en uke drar jeg fra Norge for å bosette meg i verdens beste by igjen. Før alt dette skjer derimot, er det mye som må organiseres og mange ting som må huskes på. Det er en veldig stressende periode, men det er definitivt verd det til slutt. Jeg vil anbefale alle til å ta et år i utlandet. Det vil bli både vanskelig og slitsomt til tider, men til slutt vil du beskrive det som morsomt, fantastisk, lærerikt, flott og så videre. Du ville sikkert likt det like mye som meg. Derfor vil jeg dele litt av London livet mitt med deg denne gangen. Håper du liker det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar