lørdag 6. oktober 2012

Notting Hill Doors

There is so many cute doors in Notting Hill, I thought I might share a few with you. But you'll have to search for the blue one yourself... 













I wonder if it is possible to figure out who lives in the house just by looking at the front door... Do you think so? They all have such a personal touch to it that it makes you start wondering, right? One can always imagine who lives there at least.

















I must admit I felt a bit worried when taking these photos. It is a bit suspicious when a stranger takes pictures of your front door, like I'm a crazy stalker or something. But no one chased me away, so I guess it was fine. They are probably used to it in an area like Notting Hill. Well, anyway, here's a blue door for you. I'm not sure if Hugh Grant lives there though. 



Oversettelse:
Det er så mange søte dører i Notting Hill, så jeg tenkte jeg måtte dele noen av de med dere. Men du må lete etter den blå døra selv... Jeg lurer på om det er mulig å finne ut hvem som bor i huset bare ved å se på ytterdøren deres. Klarer du det? Alle har et så personlig preg at det får deg til å undre, ikke sant?   Man kan jo alltids forestille seg hvem som bor der i det minste. Jeg må innrømme at jeg var litt bekymret da jeg tok disse bildene. Det er jo litt mistenkelig at en fremmed går rundt og tar bilder av ytterdøren din, som om jeg er en gal stalker eller noe. Men det var inge som jaget meg bort, så jeg regner med det var greit. De er vel kanskje vant med det i et område som Notting Hill regner jeg med. Vel, uansett, her har dere en blå dør, men jeg vet ikke om Hugh Grant bor der da. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar