mandag 22. oktober 2012

Norsk/Norwegian

I have diecided to start writing all my posts in Norwegian. I figured out it will take too much time to translate everything all the time. As a student I have quite a lot of other things to write as well and therefore I need to be able to make posts here quicker than before (priorities...). So, we'll see how it goes and maybe I'll go back to English again later. If you have any questions about the posts in Norwegian, please just ask me in the commentary field and I will answer, in English (I promise). Here are some pictures of the most beautiful city in Norway ;)


Bryggene

Nidarosdomen






Festningen


Bakklandet


Oversettelse:
Jeg har bestemt meg for å skrive alle innleggene på norsk heretter. Jeg fant ut at det tar alt for mye tid og oversette alt hele tiden. Som student har jeg ganske masse andre tekster jeg skal skrive også, derfor må jeg få skrevet innleggene her på en raskere og mer effektiv måte (prioriteringer...). Så, vi får se hvordan det går, også kan det hende jeg går over til engelsk igjen senere. Hvis du har noen spørsmål, er det bare å spørre i kommentarfeltet så skal jeg svare der. Over ser du forresten noen bilder av Norges vakreste by ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar