søndag 30. september 2012

Macarons

Laudrée macarons

For most people macarons is probably old news by now, but I tasted my first macaron quite recently. I soon discovered that they were heavenly and tried to find places to buy them in London. The best place I got recommended was a french bakery called Laudrée, which is very famous. They sell the most beautiful and tasty macarons, and their entire concept is super cute; take a look at their website. I can really recommend the ones with rose flavor. Even though it sounds strange, they're delicious! I'll definitely be going back to this place!












Delicious rose and pistachio flavor 


Oversettelse:
For de fleste er vel makaroner gammelt nytt nå, men jeg henger litt etter og smakte min første makaron ganske nylig. Jeg oppdaget ganske fort at de var kjempe gode og måtte derfor finne en plass de solgte makaroner i London. Det beste stedet jeg ble anbefalt var et fransk bakeri som heter Laudrée, som er veldig berømt. De selger de beste og fineste makaronene man kan tenke seg, og hele konseptet deres er supersøtt; ta en titt på websiden deres. Jeg kan virkelig anbefale de med rosesmak. Selv om det kan høres litt rart ut, er de nydelige! Jeg skal definitivt tilbake til dette bakeriet.



2 kommentarer:

  1. Ååh I love your blog!

    PS: anbefaler å kjøpe med en liten gaveeske neste gang (de med 6 macroner feks), koster ikke så mye ekstra (i allefall ikke i Frankrike), og de er perfekte til oppbevaring av smykker e.l. når innholdet er spist opp;)

    Klem,
    maria

    SvarSlett
  2. Takk Maria :) Ja, skal definitivt gjøre det neste gang. Bra tips!

    SvarSlett