lørdag 2. februar 2013

Bursdag!

I går hadde jeg bursdag og er nok en gang et år eldre. Jeg bestemte meg for å ta fri og bare kose meg. Først tok jeg turen til Scandinavian Kitchen, som er en kafè og butikk med matvarer fra Skandinavia. En av mine absolutte favoritter i London! Får man et plutselig savn etter norsk mat eller godis er dette plassen å dra. Etter å ha handlet litt og spist en kanelbolle på to sekunder (den var super god!), gikk jeg videre og kikket litt i butikkene rundt Oxford Circus før jeg møtte Naoko til lunsj. Vi hadde reservert bord på kafeen til Fortnum & Mason. Naoko hadde fortalt dem at jeg hadde bursdag, så folkene på kafeen hadde festet tre ballonger ved bordet vårt som det sto Happy Birthday på. Så koselig! Etter å ha spist lunsj bestilte vi kake og da fikk jeg til og med et lite lys på. Haha, nesten som å være fem år igjen! Har aldri blitt så overrasket og glad for noen ballonger og et lite lys før. Vi koste oss masse og satt der i flere timer. Senere på kvelden møtte jeg en annen venninne for å se musikalen Les Miserables. Enda artigere å se den live enn på film. Skuespillerne er jo så utrolig flinke, man kan jo ikke bli noe annet enn imponert. Desverre hadde jeg ikke med meg kameraet mitt, så alle bildene fra dagen er tatt med iPoden. Kvaliteten er derfor ikke så bra, men legger ved noen bilder alikevel. 







Beste kanelbollen i hele London!


Svenske knekkebrød :D









Østerriksk Sachertorte














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar